معرفی شرکت نکو راه رشد

شرکت نکو راه رشد (با مسئولیت محدود)، نماینده ی رسمی شرکت استرالیایی آنجکس در ایران است که در تاریخ 24 شهریورماه سال 1394 با شماره ثبت 479125 شروع به کار کرد.
شرکت نکو راه رشد در سال 1399 برنده جایزه تندیس بلورین چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور گردید.
شرکت نکو راه رشد در سالیان گذشته جهت فرهنگ سازی و معرفی محصولات آنجکس فعالیت های متعددی داشته است ازجمله شرکت در دو همایش بزرگ آنجکس در دو سال پیاپی در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی تهران و چندین نمایشگاه محصولات مراقبت پوست و مو.
یکی از بزرگترین افتخارات ما شرکت در چهارمین دوره جشنواره سلامت محور که زیر نظر وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بوده است. شرکت نکو راه رشد موفق به کسب جایزه تندیس بلورین در این جشنواره شده و با بزرگترین شرکت ها در این جشنواره رقابت کرده است.

تاریخچه آنجکس

شرکت نکو راه رشد در طی فعالیت های خود در چند سال گذشته موفق به اخذ مجوز های بهداشتی از سازمان غذا و دارو گردید و همچنین در سال جاری جهت کمک به مقابله با ویروس کرونا نمونه ی محصول خود را برای آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو و همچنین آزمایشگاه همکار سازمان غذا و دارو ارسال می نماید که در هر دو مورد نتیجه ی آزمایشات ضد ویروسی مثبت تایید و اعلام می شود که  محصول پی دی تی آنجکس ویروس کرونا ر از بین می برد و بدین ترتیب با اخذ نامه های صادره از این سازمان خاصیت ضد ویروسی اصلی ترین محصول خود، اسپری پی دی تی (PDT) را به اثبات رسانده و خواص  ضد ویروسی آن رسما تایید می گردد که با توجه به شرایط کنونی جوامع بین المللی و پاندمی کرونا، درصدد برآمده تا خاصیت ضد ویروسی این محصول و تاثیر آن در مقابله با ویروس کرونا را بیش از پیش به اثبات برساند.

جهت مشاهده مستندات و نامه های مذکور می توانید به لینک زیر  مراجعه فرمایید .

نامه ها و مستندات

شرکت آنجکس استرالیا در زمینه تولید و توزیع محصولات طبیعی و گیاهی مراقبت از پوست و مو فعال می باشد. این شرکت  بیش از ده سال است که محصولات خود را -که با هدف کنترل تراکم جمعیت انگل های دمودکس فرموله شده اند- به سراسر جهان عرضه می کند و در اختیار افرادی قرار می دهد که از عوارض مربوط به آلودگی دمودکس ها رنج می برند.

دمودکس یک هیره میکروسکوپی است که تقریبا در پوست همه افراد بالغ وجود دارد. با این حال اگر به دلایل مختلفی -مانند ضعف سیستم ایمنی بدن- تراکم و تجمع آنها افزایش یابد می تواند عارضه های گوناگون پوست و مو را ایجاد یا تشدید نماید. مطالعات نشان می دهند آکنه، روزاسه، درماتیت سبوره، بلفاریت، خارش پوست، ریزش مو، نازکی تارهای مو، شوره پوست و بسیاری از دیگر مشکلات مربوط به پوست و مو می توانند با تراکم بالای مایت های دمودکس مرتبط باشند. محصولات آنجکس با از بین بردن دمودکس ها، به حل این مشکلات درماتولوژیک کمک می کند.

PDT | آنجکس

رسالت شرکت نکو راه رشد

شرکت نکو راه رشد محصولات گیاهی و طبیعی ضد دمودکس آنجکس را در داخل ایران توزیع و در اختیار هموطنان قرار می دهد.
از آنجا که این محصولات به صورت کیت ها و باندل های مختلف یا به تنهایی ارائه می شوند، همکاران ما در شرکت نکو راه رشد با ارائه مشاوره پیش از تهیه این محصولات، به متقاضیان کمک می کنند که بهترین محصول را با توجه به شرایط خود انتخاب کنند. علاوه بر این ما در طول استفاده از این محصولات به مصرف کندگان خود مشاوره رایگان ارائه می دهیم. یک مشاور آشنا با پروتکل ضد دمودکس آنجکس برای هر مصرف کننده اختصاص داده می شود که در طول مدت مصرف محصولات، راهنمایی لازم را درباره شیوه مصرف و پروتکل آنجکس ارائه دهد. این مشاوره ها به مصرف کنندگان محصولات کمک می کند تا مطمئن شوند در مسیر درستی قدم گذاشته اند و بهترین بهره را از محصولات تهیه شده می برند.
رسالت نکو راه رشد این است که به هم میهنان عزیزی که از تراکم بالای دمودکس ها رنج می برند کمک کند تا با کمترین عوارض، سلامت پوست و موی خود را بازیابند.

چه چیزی آنجکس و نکو راه رشد را متمایز می کند؟

محصولات ضد دمودکس عرضه شده توسط شرکت نکو راه رشد، با استاندارد های اروپایی (که بالاتر از استاندارد های آمریکایی هستند) تولید شده اند.
این محصولات با پروتکلی منحصر به فرد –که به اصلاح تمام جنبه های زندگی که با رشد دمودکس ها در ارتباط هستند کمک می کند- عرضه می شوند.
این پروتکل یکی از کاملترین و موثر ترین پروتکل های مربوط به مقابله با آنگل های دمودکس است که از طریق مشاوران دمودکس به طور رایگان به مصرف کنندگان محصولات آنجکس آموزش داده می شود.
محصولات آنجکس فاقد ترکیبات شیمیایی مضر از جمله پارابن، سدیم لوریل اتر سولفات و سدیم لوریت سولفات، رنگ های مصنوعی هستند. علاوه بر این محصولات اصلی آنجکس فاقد گلوتن می باشند و برای مصرف افراد مبتلا به سلیاک یا آنتروپاتی حساس به گلوتن مناسب است. این درحالی است که بسیاری از محصولات مشابه دارای این ترکیبات بوده و می توانند سبب عوارضی برای مصرف کنندگان شوند.

شرکت نکو راه رشد
معرفی مدیر عامل شرکت نکو راه رشد

معرفی موسس و مدیر عامل شرکت نکو راه رشد

آقای سید مهران صمدی، از مدیران لایق، با تجربه و توانمند می باشند که از ابتدای تاسیس شرکت نکو راه رشد مسولیت مدیریت عاملی شرکت نکو راه رشد را بر عهده دارند و افتخارات بزرگی برای شرکت نکو راه رشد به ارمغان آورده اند.

معرفی موسس شرکت آنجکس استرالیا

آقای سید محمد بهبهانی یکی از ایرانیان موفق مقیم استرالیا، مدیری توانا و خلاق با بیش از سه دهه تجربه در زمینه مدیریت و تجارت بین الملل است. ایشان ابتدا در سال 2002 شرکت تجاری با علامت اختصاری”ای ام ای” را در امارت متحده عربی (شهر دبی) تاسیس می نماید و در سال 2010 دفتر نمایندگی شرکت امارات خود را در کشور مالزی افتتاح می نماید و متعاقب آن در سال 2011 با تشکیل تیم تخصصی تحقیقاتی و سپس تاسیس شرکت یونیورسال گرین اکسپرت مالزی (با علامت تجاری آنجکس) اولین قدم را در این صنعت بر می دارد و سپس جهت ارتقای کیفیت تولید و توزیع محصولات آنجکس و گسترش تجارت جهانی در ابتدای سال 2014 شرکت آنجکس را در شهر ملبورن استرالیا تاسیس می نماید تا محصولات منحصر به فرد این شرکت –که بر پایه تحقیقات وسیع در زمینه انگل های دمودکس ها و عارضه های پوستی مرتبط به آنها فرموله شده بود- را تولید و در سراسر جهان توزیع نمود.
وی در سال 2012 موفق شد جایزه بهترین اختراع سال را در جشنواره بین المللی تکنولوژی مالزی برای تولید محصولات خلاقانه و موثر ضد دمودکس آنجکس دریافت کند تا بر سوابق درخشان خود در این زمینه بیافزاید. از آن سال تاکنون محصولات آنجکس زیر نظر گروه تحقیق و توسعه مجرب به شکل دوره ای بررسی شده و مطابق با استاندارد های روز دنیا بروز رسانی می شود. در حال حاضر محصولات آنجکس در سراسر جهان عرضه می گردد.

معرفی موسس شرکت آنجکس استرالیا

شرکت نکو راه رشد در سال 1399 موفق به دریافت تندیس بلورین چهارمین جشنواره ملی سلامت محور شد. در این جشنواره که با رویکرد ارتقای سلامت محصولات و خدمات و معرفی برندهای سلامت محور کشور برگزار شد، از شرکت نکو راه رشد، بابت اقدامات و عملکرد شایسته آنها تقدیر و تشکر انجام شد.

از مشکلات پوست یا مو رنج میبرید؟

از تراکم دمودکس خود آگاه شوید!