معرفی شرکت نکو راه رشد 

شرکت نکو راه رشد یک شرکت معتبر و فعال در حوزه فناوری و مراقبت های پوستی و مویی در ایران است. این شرکت به عنوان نماینده رسمی شرکت استرالیایی آنجکس در ایران فعالیت می کند و از سال 1394 با شماره ثبت 479125 شروع به کار کرده است. یکی از دستاوردهای بزرگ این شرکت، برنده شدن جایزه تندیس بلورین در چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور در سال 1399 بوده است.

آنجکس استرالیا که تولید کننده محصولات طبیعی و گیاهی مراقبت از پوست و مو است، بیش از ده سال است که محصولات خود را به سراسر جهان عرضه می کند. این محصولات با هدف کنترل تراکم جمعیت انگل های دمودکس فرموله شده اند و به افرادی که از عوارض مربوط به آلودگی دمودکس رنج می برند، کمک می کنند.

nekoo rah

محصولات آنجکس با از بین بردن دمودکس ها، به حل مشکلاتی همچون آکنه، روزاسه، درماتیت سبوره، بلفاریت، خارش پوست، ریزش مو، نازکی تارهای مو، شوره پوست و مشکلات دیگر پوست و مو کمک می کنند.

شرکت نکو راه رشد با معرفی محصولات آنجکس، به مردم ایران کمک می کند تا با کمترین عوارض، سلامت پوست و موی خود را بازیابند. این شرکت با ارائه مشاوره قبل از خرید و مشاوره رایگان به مصرف کنندگان، سعی در ارتقای سطح آگاهی مردم و ارائه بهترین خدمات دارد.

به طور کلی، شرکت نکو راه رشد با ارائه محصولات متمایز و با کیفیت آنجکس به عنوان نماینده ای رسمی در ایران، به ارتقای سطح سلامت پوست و موی افراد کمک می کند و از تجربیات و دانش خود در زمینه ی مراقبت از پوست و مو استفاده می کند.

علامت تجاری آنجکس

شرکت نکو راه رشد در سال ۱۳۹۶ در ایران، علامت تجاری برند خود را ثبت نمود.

جوایز و افتخارات (4)

جوایز و افتخارات

فعالیت های شرکت نکو راه رشد برای معرفی و فرهنگ سازی محصولات آنجکس، شامل شرکت در همایش ها و نمایشگاه های بزرگی مانند همایش های آنجکس در دانشگاه شهید بهشتی تهران، همچنین حضور در نمایشگاه های مختلف محصولات مراقبت از پوست و مو بوده است.

یکی از دلایل برتری شرکت نکو راه رشد، مشارکت در چهارمین دوره جشنواره سلامت محور بوده است که تحت نظارت وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو برگزار شد. این شرکت موفق به کسب جایزه تندیس بلورین در این جشنواره شده و با بزرگترین شرکت ها در این رقابت همت زده است.

حضور در نمایشگاه ها و همایش ها

نتیجه تست محصول آنجکس با خواص ضد ویروسی از سازمان غذا و دارو

شرکت نکو راه رشد در طی فعالیت های خود در چند سال گذشته موفق به اخذ مجوز های بهداشتی از سازمان غذا و دارو گردید و همچنین در سال جاری جهت کمک به مقابله با ویروس کرونا نمونه ی محصول خود را برای آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو و همچنین آزمایشگاه همکار سازمان غذا و دارو ارسال می نماید که در هر دو مورد نتیجه ی آزمایشات ضد ویروسی مثبت تایید و اعلام می شود که  محصول پی دی تی آنجکس ویروس کرونا ر از بین می برد و بدین ترتیب با اخذ نامه های صادره از این سازمان خاصیت ضد ویروسی اصلی ترین محصول خود، اسپری پی دی تی (PDT) را به اثبات رسانده و خواص  ضد ویروسی آن رسما تایید می گردد که با توجه به شرایط کنونی جوامع بین المللی و پاندمی کرونا، درصدد برآمده تا خاصیت ضد ویروسی این محصول و تاثیر آن در مقابله با ویروس کرونا را بیش از پیش به اثبات برساند.

جهت مشاهده مستندات و نامه های مذکور می توانید به لینک زیر  مراجعه فرمایید .

نامه ها و مستندات

شرکت آنجکس استرالیا در زمینه تولید و توزیع محصولات طبیعی و گیاهی مراقبت از پوست و مو فعال می باشد. این شرکت  بیش از ده سال است که محصولات خود را -که با هدف کنترل تراکم جمعیت انگل های دمودکس فرموله شده اند- به سراسر جهان عرضه می کند و در اختیار افرادی قرار می دهد که از عوارض مربوط به آلودگی دمودکس ها رنج می برند.

دمودکس یک هیره میکروسکوپی است که تقریبا در پوست همه افراد بالغ وجود دارد. با این حال اگر به دلایل مختلفی -مانند ضعف سیستم ایمنی بدن- تراکم و تجمع آنها افزایش یابد می تواند عارضه های گوناگون پوست و مو را ایجاد یا تشدید نماید. مطالعات نشان می دهند آکنه، روزاسه، درماتیت سبوره، بلفاریت، خارش پوست، ریزش مو، نازکی تارهای مو، شوره پوست و بسیاری از دیگر مشکلات مربوط به پوست و مو می توانند با تراکم بالای مایت های دمودکس مرتبط باشند. محصولات آنجکس با از بین بردن دمودکس ها، به حل این مشکلات درماتولوژیک کمک می کند.

معرفی موسس و مدیر عامل شرکت نکو راه رشد

معرفی موسس و مدیر عامل شرکت نکو راه رشد

آقای سید مهران صمدی، از مدیران لایق، با تجربه و توانمند می باشند که از ابتدای تاسیس شرکت نکو راه رشد مسولیت مدیریت عاملی شرکت نکو راه رشد را بر عهده دارند و افتخارات بزرگی برای شرکت نکو راه رشد به ارمغان آورده اند.

معرفی موسس شرکت آنجکس استرالیا

معرفی موسس شرکت آنجکس استرالیا

آقای سید محمد بهبهانی یکی از ایرانیان موفق مقیم استرالیا، مدیری توانا و خلاق با بیش از سه دهه تجربه در زمینه مدیریت و تجارت بین الملل است. ایشان ابتدا در سال 2002 شرکت تجاری با علامت اختصاری”ای ام ای” را در امارت متحده عربی (شهر دبی) تاسیس می نماید و در سال 2010 دفتر نمایندگی شرکت امارات خود را در کشور مالزی افتتاح می نماید و متعاقب آن در سال 2011 با تشکیل تیم تخصصی تحقیقاتی و سپس تاسیس شرکت یونیورسال گرین اکسپرت مالزی (با علامت تجاری آنجکس) اولین قدم را در این صنعت بر می دارد و سپس جهت ارتقای کیفیت تولید و توزیع محصولات آنجکس و گسترش تجارت جهانی در ابتدای سال 2014 شرکت آنجکس را در شهر ملبورن استرالیا تاسیس می نماید تا محصولات منحصر به فرد این شرکت –که بر پایه تحقیقات وسیع در زمینه انگل های دمودکس ها و عارضه های پوستی مرتبط به آنها فرموله شده بود- را تولید و در سراسر جهان توزیع نمود.
وی در سال 2012 موفق شد جایزه بهترین اختراع سال را در جشنواره بین المللی تکنولوژی مالزی برای تولید محصولات خلاقانه و موثر ضد دمودکس آنجکس دریافت کند تا بر سوابق درخشان خود در این زمینه بیافزاید. از آن سال تاکنون محصولات آنجکس زیر نظر گروه تحقیق و توسعه مجرب به شکل دوره ای بررسی شده و مطابق با استاندارد های روز دنیا بروز رسانی می شود. در حال حاضر محصولات آنجکس در سراسر جهان عرضه می گردد.

شرکت نکو راه رشد در سال 1399 موفق به دریافت تندیس بلورین چهارمین جشنواره ملی سلامت محور شد. در این جشنواره که با رویکرد ارتقای سلامت محصولات و خدمات و معرفی برندهای سلامت محور کشور برگزار شد، از شرکت نکو راه رشد، بابت اقدامات و عملکرد شایسته آنها تقدیر و تشکر انجام شد.

از مشکلات پوست یا مو رنج میبرید؟

از تراکم دمودکس خود آگاه شوید!