نتیجه ی آزمایش ضد ویروس

نویسنده
نتیجه ی آزمایش ضد ویروس | آنجکس

نتیجه ی آزمایش ضد ویروسی

نتیجه ی آزمایش ضد ویروسی مقدمه: مقابله با ویروس ها
این روزها همه در جستجوی محصول و راه حلی برای مقابله با مشکل ویروس ها و بویژه ویروس کرونا و همچنین سایر میکروارگانیسم های بیماری زا هستند که غالبا این راه حل ها را می توان در سه دسته اصلی زیر تقسیم نمود:

الف. درمان

دارو و روش های کلینیکال (راه حلی برای درمان بیمارانی که مبتلا به کوید-19 شده اند.)

ب. پیشگیری پزشکی فردی

واکسن (راه حلی پزشکی برای پیشگیری از ابتلا به کوید-19)

-ارتقا سیستم ایمنی بدن (راه حلی بهداشتی و طبیعی بصورت فردی برای افزایش نیروی دفاعی بدن)

ج. پیشگیری فردی و اجتماعی

رعایت یکسری دستورالعمل های پیشگیرانه بهداشت فردی و اجتماعی به منظور خودداری از ابتلای فرد به کوید-19 یا پیشگیری از انتقال ویروس از فرد ناقل به سایر افراد سالم جامعه

علاوه بر دستوراتی که مبتنی بر قوانین بهداشتی خاص اجتماعی می باشد مانند فاصله گذاری اجتماعی (رعایت حداقل فاصله فیزیکی) می توان سایر موارد را به دو قسمت اصلی زیر تقسیم نمود:

  • استفاده از محافظ های فیزیکی به عنوان سپر (مانند ماسک صورت، عینک و …)
  • استفاده از مواد شوینده و ضد عفونی کننده جهت شستشو، ضدعفونی و برطرف نمودن ویروس از روی پوست و وسایل شخصی

سوال

اکنون سوال مهم این است که محصول آنجکس در کدام دسته بندی از موارد فوق قرار می گیرد و چگونه می تواند نقش موثر در مقابله با ویروس ها و سایر میکروارگانیسم های بیماری زا ایفا نماید؟و نتیجه ی آزمایش ضد ویروسی چیست؟

پاسخ

محصول آنجکس می تواند با خواص ضد عفونی و ضد ویروسی هم زمان در هر دو روش “پیشگیری فردی و اجتماعی” فوق نقش مهم بازدارندگی خود را ایفا نماید.

نقش محصول آنجکس: ارائه راه حلی نوین و چند منظوره با ویژگی بازدارندگی

شرکت آنجکس که پیشتر در سال 2012 جایزه بهترین اختراع برای ارائه محصولات ضد دمودکس را دریافت نمود، در سالیان گذشته نیز تحقیقات فراوانی بر روی محصولات بهداشتی با خواص ضد انگلی داشته است.

بر پایه مطالعات پیشین و تحقیقات اخیر در این زمینه، محصول اصلی این شرکت که مواد اصلی تشکیل دهنده آن بر پایه الکل نیست، بلکه دارای ترکیبات طبیعی و گیاهی ضد عفونی کننده با خواص ضد ویروسی می باشد، به تازگی در تست های آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو اثرات ضد ویروسی محلول ضد عفونی آنجکس به اثبات رسیده است. لذا سازمان غذا و دارو با صدور نامه ای رسمی در تاریخ چهاردهم مرداد ماه 1399 طبق ضوابط و قوانین جاری و به استناد پاسخ اداره کل آزمایشگاه های مرجع، رسما تایید و اعلام نموده که این محصول توانایی از بین بردن  حداقل 99/99% ویروس را در مدت زمان 30 ثانیه را دارد.

مشخصات ضد ویروسی

نتیجه ی آزمایش ضد ویروسی خصوصیات آنجکس را بیان می کند. از خصوصیات بسیار مهم محلول آنجکس با خواص ضد ویروسی این است که بر خلاف دیگر مواد ضد عفونی کننده اثر سمی (توکسوسیتی) بر روی سطح پوست نداشته و قابلیت استفاده در نقاط حساس پوست مثل دست و صورت را دارد. ده ها هزار نفر در طول 8 سال گذشته در سراسر جهان از محصولات آنجکس بر پوست سر و صورت و بدن خود به صورت مستمر و روزانه برای دوره های زمانی حداقل 3 تا 12 ماه بدون عوارض و با رضایتمندی استفاده کرده اند.

این تکنولوژی تنها در انحصار شرکت آنجکس استرالیا بوده و با توجه به تقاضای روز افزون جهانی در زمینه ضدعفونی کننده هایی که خواص ضد ویروسی دارد امکان ارسال و توزیع این محصول در سراسر جهان فراهم خواهد شد.

شرکت آنجکس استرالیا محصولات خود را که حاوی مواد مؤثر طبیعی و غیر سمی بوده، بر اساس آخرین پروتکل های جهانی در حوزه سلامت تولید می نماید؛ از طرفی نتایج رسمی آزمایشهای میکروبیولوژی در آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو (وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی) نشان داد که ضدعفونی کننده آنجکس که در گذشته بر طیف گسترده ای از میکروارگانیسم ها همچون انگل های دمودکس موثر بوده، اکنون با حفظ این ویژگی، خواص ضد ویروسی خود در غیر فعال نمودن و از بین بردن ویروس را نیز دارد.

خواص ضد ویروسی

سپر و محافظی طبیعی و نامرئی با قابلیت استفاده هم زمان روی پوست و لوازم شخصی (ویژگی بازدارندگی)

-توانایی غیرفعال نمودن و از بین بردن ویروس در مدت سی ثانیه*

-حاوی ترکیبات طبیعی و گیاهی با خواص ضد عفونی و ضد ویروسی

-دارای خواص ضد باکتری، ضد میکروبی، ضد انگلی و ضد حشره

-دارای گواهی ها و مجوز های بهداشتی قانونی (کشور استرالیا)

-فاقد عوارض جانبی (حضور این محصول در بازارهای جهانی -با همین فرمولاسیون- بیش از 8 سال، بدون دریافت گزارش هرگونه عوارض جانبی)

خبر فوری

نتیجه تست محصول آنجکس با خواص ضد ویروسی

این روزها تقاضا برای ضد عفونی کننده ها با خواص ضد ویروسی به طرز چشمگیری افزایش یافته است و کرونا ویروس جدید که باعث بیماریهای تنفسی (کوید-19) می شود، بسیاری از افراد را بر آن داشته تا در زندگی روزمره از مواد پاک کننده و ضدعفونی کننده های بیشتری استفاده کنند تا آنها را از آنچه سازمان بهداشت جهانی اکنون رسماً به عنوان بیماری “همه گیر” طبقه بندی کرده است مصون سازد.

بسیاری از مواد موجود در ضد عفونی کننده های شیمیایی متداول به علت سمیت (TOXICITY)، نگرانی هایی را برای مصرف کننده ها به خصوص قشر آسیب پذیر به همراه داشته است. این مواد در صورت استفاده مکرر می توانند از طریق پوست یا غشای مخاطی، استنشاق یا بلع، جذب بدن شده و عوارضی از جمله سرطان، آسم، حساسیت، آسیبهای پوستی و بیماریهای عصبی به وجود آورند.

یک راه حل اجتناب از این عوارض شدید، استفاده از محصولات ضد عفونی کننده بر پایه مواد طبیعی و گیاهی است. ضد عفونی کننده هایی که بر پایه مواد طبیعی و گیاهی و با تکنولوژی های برتر و به روز دنیا تهیه شده باشند علاوه بر خواص ضدعفونی کنندگی و ضد ویروسی می توانند بر روی طیف وسیعی از میکروارگانیسم های بیماری زا نیز موثر بوده و تاثیر بازدارندگی داشته باشند.

نتیجه ی تست محصول آنجکس توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

نتیجه ی تست محصول آنجکس توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

(آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تست دمودکس

از مشکلات پوست یا مو رنج میبرید؟ شاید علت این مشکلات دمودکس ها باشند. با تست آنلاین ما صد در صد مطمئن شوید.

جهت انجام تست سنجش میزان تراکم دمودکس مایت ها از این لینک استفاده کنید.

سایر مقالات

درماتیت آتوپیک

درماتیت آتوپیک

درماتیت آتوپیک که اغلب به عنوان اگزمای آتوپیک شناخته می شود، یک بیماری مزمن است که باعث التهاب، قرمزی و تحریک پوست می شود. معمولا

ادامه مطلب