تست آنلاین دمودکس مایت

علت گستردگی مشکل دمودکس چیست؟

علت گستردگی مشکل دمودکس این است که دمودکس ها موجودات میکروسکوپی هستند و این قابلیت را دارند که از فردی به فرد دیگر منتقل شوند. دمودکس به عنوان یک انگل انسانی، این قابلیت را دارد که از طریق تماس مستقیم و یا از طریق لوازم و وسایل به شخص دیگری منتقل شود.

امروزه ما در جوامع شهری زندگی می کنیم. در جوامع شهری انسان ها در فضای اجتماعی بیشتر در کنار هم قرار میگیرند، برای مثال در یک روز شلوغ در مترو.

هم چنین استفاده مشترک از وسایل شخصی نیز میتواند به انتقال این انگل کمک کند. مثلاً بالش را در نظر بگیرید.
“اگر مهمان ناخوانده ای بخواهد شب در منزل شما بماند و بالشی که او استفاده می کند آلوده باشد، او نیز آلوده خواهد شد.” برعکس این موضوع هم صادق است. یعنی اگر او از قبل با انگل آلوده شده باشد، این شما هستید که به واسطه او به این انگل آلوده می‌شوید.

علت گستردگی مشکل دمودکس را شناختیم، حال چه باید کرد؟

مسلماً ما نمیتوانیم بخاطر مقابله با دمودکس جوامع شهری را رها کرده و به روستاها بازگردیم. دمودکس، انگل به شدت مقاومی است. از طرف دیگر دمودکس که خود یک موجود میکروسکوپی است، می‌تواند انواع باکتری‌های مضر را نیز در بدن خود حمل و به ما منتقل کند.

با توجه به مقاومت بالای دمودکس به شوینده‌ها، بسیاری از تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی به دنبال یافتن فرمولی برای از بین بردن دمودکس بودند. مثلاً دمودکس شامپو را می‌خورد و از آن تغذیه می‌کند. همین امر در مورد بیشتر روغن‌ها نیز صادق است. به استثنای روغن نارگیل که برای دمودکس قابل مصرف نیست.

آنجکس با مطالعات فراوان به این نتیجه رسید برای از بین بردن دمودکس ما یک پروتکل احتیاج داریم و تنها ارائه یک محصول بهداشتی، در راستای مراقبتی که به کاهش تراکم انگل کمک کند، کافی نیست.

پروتکل آنجکس به‌صورت واقعی با دمودکس مقابله کرده و آن را از بین می‌برد

شاید برای خیلی از شما این مفهوم عجیب باشد. ولی حقیقت این است که پروتکل‌های مقابله با عوامل آسیب رسان به انسان از سال‌های دور در جهان مطرح بوده است.

برای مثال :

“امروزه برای درمان سرطان تنها از دارو استفاده نمی شود. بلکه یک پروتکل زندگی بهتر برای کسانی که با این مشکل دست و پنجه نرم میکنند ایجاد می‌شود. “

انگل دمودکس به اندازه سرطان خطرناک و مشکل ساز نیست؛ اما به‌دلیل آن که حضور این انگل در تمام بزرگسالان ممکن است و از طرفی مقاومت عجیب این انگل به شوینده های معمول مصرفی و از طرف دیگر دخالت عوامل مختلف روانی و جسمی در افزایش تراکم آن، موجب شده که آنجکس تصمیم بگیرد به جای ارائه یک محصول یک پروتکل ارائه کند.

چگونه دمودکس را نابود کنیم

پروتکل آنجکس چیست و چه می‌کند؟

بسیاری از افرادی که با دمودکس آلوده شده بودند قبل از مصرف آنجکس نسبت به از بین بردن آن ناامید شده بودند. قابلیت های عجیب این انگل برای انتقال و همچنین مخفی شدن آن در زیر پوست و از طرفی آبگریز بودن طبیعی پوست بدن، موجب شده بود تا افرادی که با تراکم دمودکس روبرو بودند امیدی به از بین بردن آن نداشته باشند.

پروتکل آنجکس چیست؟

ما برای از بین بردن دمودکس چند سوال را از خود پرسیدیم. پاسخ به این سوالات منجر به ایجاد پروتکل آنجکس شد.

این سوالات عبارت بودند از:

دمودکس‌ها چه می خورند؟
چرخه حیات و تولید مثل آن چگونه است؟
دمودکس نسبت به چه شوینده هایی مقاوم است ؟
چه موادی میتوانند دمودکس را از بین ببرند؟
دمودکس چگونه از فردی به فرد دیگر منتقل میشود؟
آیا دمودکس می‌تواند از طریق پارچه و دیگر لوازم شخصی منتقل شود؟
آیا میتوان دمودکس را از روی لوازم شخصی و علی الخصوص پارچه حذف کرد؟
افراد چگونه خودشان به ازدیاد جمعیت دمودکس کمک می کنند؟
سیستم ایمنی افراد چه نقشی در ازدیاد دمودکس دارد؟
دمودکس در چه عوارض پوستی نقش دارد؟
کدام عواض پوست و مو هستند که همواره با بالارفتن جمعیت دمودکس همراهند ولی ارتباط مستقیمی با دمودکس برای آنها گزارش نشده است؟

پروتکل آنجکس چگونه دمودکس را بصورت کامل حذف می‌کند؟

همانطور که گفتیم ما با پاسخ به سوالات بالا مشکل تراکم بالای دمودکس را بر روی پوست و موی سر و بدن حل کرده ایم.

اگر تراکم دمودکس بالا باشد و این دمودکس ها دیگر اعضای خانواده را نیز درگیر کرده باشند، میتوان از محصولاتی مانند باندل یک و باندل دو و کیت 1  استفاده کرد. اما بهترین کار مشاوره و استفاده از پروتکل آنجکس است.

با توجه به گستردگی علت مشکل دمودکس، راهکار عملی آنجکس چیست؟

ما راهکار مقابله با دمودکس را به گام‌های زیر تقسیم کرده ایم:


اسپری موثر در برابر دمودکس

با توجه به گستردگی مشکل دمودکس چرا باید به ازبین بردن دمودکس امیدوار باشیم؟

خیلی از افراد میپرسند با توجه به ارتباط مستقیم ما با جوامع شهری پر ازدحام، اصلا امیدی به از بین بردن دمودکس وجود دارد؟

در آنجکس یک راه حل ساده برای حل این ناامیدی داریم. مشاوران به‌جای آنکه مخاطب (مشتری) را تا هنگام خرید محصول همراهی کنند، او را تا پایان دوره پروتکل آنجکس همراهی می کنند. تمام تکنیک های بازاریابی و تکنیک های قانع کردن بازاریاب‌های ما، نه برای فروش محصول بلکه برای ترغیب کردن شما به جدیت در از بین بردن دمودکس به‌کار میرود.

بسیاری از افرادی که با دمودکس دچار مشکل می شود از عادات بد زندگی نیز رنج میبرند. از جمله دلایلی که این افراد تا کنون موفق به از بین بردن دمودکس نشده اند، می‌توان به وارد زیر اشاره کرد:

راهکار ما هم ساده است؛ ما شما را پیگیری میکنیم که مطمئن شویم شما تمام نکات را رعایت می‌کنید.

رضایت‌مندی واقعی مشتریان آنجکس

اگر شما هم به نتایج رضایت‌مندی مشتریان نگاه کنید می‌بینید بیشتر آنها علاوه بر اینکه از حذف دمودکس خوشحال هستند، از ما بابت حال خوبشان و مسائلی که شاید ارتباط چندانی به دمودکس نداشته باشد، تشکر می کنند. عادت های ما انسان ها سخت قابل تغییر است . یک عادت در یک دوره حدود 40 روز ( بین سی تا چهل ) شکل می‌گیرد. این عادت ها معمولا تا آخر عمر با ما هستند.

در طی پروتکل آنجکس ما از شما میخواهیم که زندگی بهتری را با همین امکاناتی که در اختیار دارید داشته باشید. دستورالعمل های ساده و کاربردی به شما میدهیم. ما را تشویق می کنیم که در طول دوره از این دستور العمل ها پیروی کنید. (ما شما را همراهی می‌کنیم، به شما یادآوری می کنیم “ولی قطعا نمی توانیم اسلحه‌ای به سمت شما بگیریم که در از بین بردن دمودکس جدی‌تر باشید.” بنابراین خودتان هم باید همراهی و همکاری کنید.)

بعد از کاهش تراکم و ازبین رفتن دمودکس ها مشتریان معمولاً عادات خوب پروتکل آنجکس را حفظ می‌کنند.

این پروتکل علاوه براینکه مطمئن میشود شما دیگر به دمودکس آلوده نمی شوید، از شما می‌خواهد با امکانات فعلی زندگی بهتری داشته باشید. این عادات بهتر زندگی است که منجر شده مشتریان ما بیش از حد از محصول و پروتکل ما رضایت داشته باشند. آن‌ها در واقع از حال خوب خود رضایت دارند؛ که این حال خوب نتیجه تکرار عادات خوب در زندگی شخصی و بهداشت فردی خودشان است.

حالا که علت گستردگی مشکل دمودکس را شناختید برای از بین بردن دمودکس دست به کار شوید.

تست دمودکس

از مشکلات پوست یا مو رنج میبرید؟ شاید علت این مشکلات دمودکس ها باشند. با تست آنلاین ما صد در صد مطمئن شوید.
جهت انجام تست سنجش میزان تراکم دمودکس مایت ها از این لینک استفاده کنید.

تست دمودکس


مقالات پوست

مقالات مرتبط

ul > .bdt-post-list-item; delay: 350;”>

مطالب بلاگ

سایر مقالات

ul > .bdt-post-list-item; delay: 350;”>