ترکیبات ضد ویروس در محصولات آنجکس

نویسنده
ترکیبات ضد ویروس | آنجکس

محصولات آنجکس دارای ترکیبات ضد ویروس

آیا می دانستید ترکیبات ضد ویروس در محصولات آنجکس وجود دارد!

این حقیقت بارها و بارها توسط مشتریان ما اعلام شده است که اسپری های آنجکس حاوی موادی هستند که به ممانعت از انتقال ویروس ها کمک می کند. شرکت آنجکس این محصولات را برای مقابله با انگل های پوست و مو ایجاد کرده است. اما ما از همان آغاز تولید محصولات می دانستیم که این انگل ها خود حامل و ناقل باکتری ها و ویروس های بسیاری هستند و محصول ما باید به رفع این عوامل نیز کمک کند. بنابراین ما علاوه بر استفاده از ترکیبات طبیعی و گیاهی بسیار با کیفیت، ترکیبات اولیه خود را از میان موادی انتخاب کردیم که خاصیت ضد ویروس و ضد میکرو ارگانیسمی آنها بارها مورد تایید بوده است.

سال ها فعالیت شرکت آنجکس همواره با رضایتمندی بالایی از سوی مصرف کنندگان محصولاتش روبرو بوده است.
مشتریان ما به کرات از خواص جانبی محصولات ما مانند کمک به رفع و نابودی انواع میکرو ارگانیسم ها و ناقلین آنها مثل انواع پشه ها و مگس ها با ما صحبت کرده اند.

اسپری PDT حرفه ای ترین محصول آنجکس
اسپری PDT مقابله تمام عیار با دمودکس

اسپری SDT و اسپری PDT با ترکیبات ضد ویروسی:

امروزه که مدام از انواع ویروس های مقاوم صحبت می شود، استفاده از اسپری هایی که در جلوگیری از انتقال این ویروس ها کمک کنند بسیار مهم است.

اسپری SDT و اسپری PDT را می توان بصورت مستقیم بر روی دستگیره درب، لوازمی که بصورت مستقیم با پوست و مو در تماس هستند مثل ماسک و شانه و روبالشی اسپری کرد تا خاصیت ضد ویروس این اسپری ها به جلوگیری از انتقال ویروس ها به افراد دیگر کمک کند.

محصولات آنجکس دارای ترکیبات ضد ویروس، ضد باکتری و ضد انگل:

همانطور که گفتیم شرکت آنجکس هدف اصلی خود را بر روی مقابله با کنه مو یا همان دمودکس گذاشته است. کنه دمودکس یکی از عوامل ایجاد کننده و یا تشدید کننده بسیاری از عوارض پوستی از جمله روزاسه، آکنه، بلفاریت، ریزش مو، خارش، شوره سر و … باشد.

تراکم بالای این انگل در اکثر افرادی که با عارضه های پوست و مو دست و پنجه نرم می کنند بارها گزارش شده است. اما در بسیاری موارد این خود انگل دمودکس نیست که ایجاد عارضه می کند و یا عارضه را تشدید می کند، بلکه میکروارگانیسم هایی که درون این انگل زندگی می کنند باعث این مشکلات می شوند.

همین امر موجب شد تا اکنون مواد تشکیل دهنده محصولات ما مواد طبیعی و گیاهی باشند که علاوه بر مقابله سرسختانه با دمودکس ها، به از بین بردن عوامل میکروبی و ویروسی همراه با آن نیز کمک کنند. با توجه به این لینک می توانید ببینید که آنجکس از موادی در ترکیبات خود استفاده کرده است که جنبه های ضد ویروسی دارند.

– گلیسیرین
– گرانول
– روغن نارگیل
– روغن برگ درخت چای
– پروپیلن گلیکول
– سیترات سدیم
– اسید سیتریک

مطالعات هم چنین فعالیت ضد ویروسی روغن درخت چای استرالیا و روغن اکالیپتوس را نشان می دهد، که هر دو در محصولات دیگر آنجکس نیز وجود دارند.

منابع و مراجع:

https://www.ungexau.com/article/pdt-antiviral-ingredients.pdf

تست دمودکس

از مشکلات پوست یا مو رنج میبرید؟ شاید علت این مشکلات دمودکس ها باشند. با تست آنلاین ما صد در صد مطمئن شوید.
جهت انجام تست سنجش میزان تراکم دمودکس مایت ها از این لینک استفاده کنید.

تست دمودکس


مقالات پوست

مقالات مرتبط

ul > .bdt-post-list-item; delay: 350;”>

مطالب بلاگ

سایر مقالات

ul > .bdt-post-list-item; delay: 350;”>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تست دمودکس

از مشکلات پوست یا مو رنج میبرید؟ شاید علت این مشکلات دمودکس ها باشند. با تست آنلاین ما صد در صد مطمئن شوید.

جهت انجام تست سنجش میزان تراکم دمودکس مایت ها از این لینک استفاده کنید.

سایر مقالات

درماتیت آتوپیک

درماتیت آتوپیک

درماتیت آتوپیک که اغلب به عنوان اگزمای آتوپیک شناخته می شود، یک بیماری مزمن است که باعث التهاب، قرمزی و تحریک پوست می شود. معمولا

ادامه مطلب